RABAT 10% NA NIEPRZECENIONY ASORTYMENT, Kod w koszyku: ALL10

Program lojalnościowy

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

  1. Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Usługobiorców posiadających Konto. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Usługobiorcę jest możliwe z wykorzystaniem Konta.
  2. Z momentem założenia Konta, Usługobiorca staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego.
  3. Za każde 1 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Usługobiorca otrzyma następującą liczbę Punktów: 1 z zastrzeżeniem ust. 4-5.
  4. Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Usługobiorcy wyłącznie w przypadku, w którym Usługodawca zawrze z Usługobiorcą umowę. Punkty zostaną przyznane Usługobiorcy automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
  5. Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Usługobiorcę na produkty zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem produktu, takich jak np. koszt dostawy.
  6. Uzyskiwane przez Usługobiorcę Punkty składają się na jedną pulę.
  7. Aktualna liczba zebranych przez Usługobiorcę Punktów będzie widoczna w Koncie.
  8. W przypadku gdy aktualna pula zgromadzonych w Koncie Punktów przekraczać będzie określony w niniejszym postanowieniu próg punktowy, Usługobiorca uzyskiwać będzie zniżkę podczas każdych zakupów w Sklepie dokonywanych z wykorzystaniem Konta, w wysokości określonej poniżej:

    • 1% — po zgromadzeniu 1000 Punktów
    • 2% — po zgromadzeniu 2000 Punktów
    • 3% — po zgromadzeniu 3000 Punktów
    • 4% — po zgromadzeniu 4000 Punktów
    • 5% — po zgromadzeniu 5000 Punktów
    • 6% — po zgromadzeniu 6000 Punktów
    • 7% — po zgromadzeniu 7000 Punktów
    • 8% — po zgromadzeniu 8000 Punktów
    • 9% — po zgromadzeniu 9000 Punktów
    • 10% — po zgromadzeniu 10000 Punktów

  9. Wskazane w powyższym ustępie wartości zniżki nie sumują się.
  10. Zniżka w odpowiedniej wysokości naliczana będzie automatycznie i obejmować będzie łączną cenę produktów będących przedmiotem zamówienia Usługobiorcy.
  11. Usługodawca ma prawo anulować Punkty:
    1. naliczone za zamówienia, za które Usługodawca zwrócił Usługobiorcy wpłacone za produkt środki pieniężne (np. w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez Usługobiorcę);
    2. przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia).
  12. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym paragrafie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium