Wszystkie nowe towary zakupione u nas podlegają 12 miesięcznej gwarancji producenta (z wyjątkiem przedmiotów z dłuższym czasem gwarancji podanym w opisie). Podstawą do reklamacji (kartą gwarancyjną) jest dowód zakupu - paragon lub faktura VAT.
- Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne, a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem. Wygoda obuwia i odzieży, wodoodporność oraz komfort termiczny także nie podlega gwarancji.
- Reklamacji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne (przypadkowe i celowe), towar naprawiany we własnym zakresie, naturalne zużycie, uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji, obicia, otarcia, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia lub odzieży, wady jawne, o których informowaliśmy przed zakupem (przeceny), zmiany wyglądu używanego towaru
- Gwarancja obejmuje wady ukryte powstałe z winy producenta.
- Reklamacje rozpatrujemy przeważnie w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki
- Gdy konieczne jest wysłanie towaru do producenta za granicą, Klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów
- W przypadku uznania reklamacji nastąpi zwykle wymiana produktu na nowy wolny od wad, nieodpłatna naprawa lub jeżeli wymiana jest niemożliwa, zwracane są pieniądze
- Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty - ubrudzony lub niehigieniczny zostanie odesłany bez rozpatrywania reklamacji na koszt Konsumenta
- Towar, który posiada ślady próby naprawy na własną rękę traci gwarancję (nie podlega reklamacji)
- Do przesyłki warto dołączyć formularz reklamacyjny. Przykładowa forma w PDF.
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz z Paczkomatów (i innych punktów odbioru)
- W celu odesłania towaru na gwarancję rekomendujemy Wygodne Zwroty