FOSCO Składana Saperka US Kopaczka - Drewniany Trzonek
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Oryginalny produkt marki FOSCO™ Industries, która istnieje na rynku od lat 80. XX wieku. FOSCO™ skupia się na tworzeniu produktów w branżach sprzętu wojskowego, bushcraftowego, survivalowego i outdoorowego. Sprzęt FOSCO™ był testowany przez użytkowników na wielu szerokościach geograficznych i zyskał uznanie za doskonały stosunek ceny do jakości.
Łopatka piechoty wzorowana na modelu US Army używanym po II WŚ do czasy Wojny Wietnamskiej. Znajdzie zastosowanie na poligonie, w offroadzie, przydomowym ogródku i na kempingu. Model doceniony przez pokolenia żołnierzy za lekkość, wygodę i uniwersalność. Saperka poza klasyczną funkcją łopatki spełnia także funkcję kopaczki i haczki.
Szpadel ze stali węglowej pokrytej antykorozyjną farbą ochronną. Szpic ułatwia kopanie w twarde glebie oraz wśród korzeni. Szpadel posiada wyprofilowany kształt w celu zwiększenia wytrzymałości mechanicznej. Górne krawędzie szpadla zagięte, co umożliwia wbijanie łopatki butem. Ząbkowania na krawędziach umożliwiają naostrzenie i wykorzystywanie łopatki do piłowania korzeni drzew. Stylisko łączone ze szpadlem za pomocą długiego wpustu i nita zabezpieczającego.
Długi trzonek z lekkiego drewna pokrytego farbą ochronną. Stylisko łączone z łopatką za pomocą zawiasu i masywnych nitów. Zawias skręcany antypoślizgowym pokrętłem, opcja zablokowania saperki w trzech pozycjach: złożonej, środkowej (kopaczka) lub rozłożonej.
produkt marki FOSCO™ Industries
model wzorowany na łopatce US Army
poręczna i praktyczna
długi, wyprofilowany trzonek z drewna
blokada w 3 pozycjach
funkcja łopatki, kopaczki / haczki
stal węglowa
antykorozyjna farba maskująca
ostro zakończona, do kopania w twardej glebie
możliwość naostrzenia ząbkowanej krawędzi (piła)
przystosowana do wbijania butem
nitowane łączenia
długi łącznik styliska
długość po złożeniu: ok. 44 cm
długość całkowita: ok. 62 cm
wymiary łopaty: 21 x 15 cm
waga: ok. 660 g
kolor: Olive
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.