Skórzany Pas Ze Schowkiem USA - Czarny
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Klasyczny pasek skórzany ze schowkiem na cenne drobiazgi. Produkt amerykański, Made In USA. Model klasy premium, uszyty z grubej skóry bydlęcej. Pasek jest doskonały do użytku codziennego (EDC) jako pasek do dżinsów, idealny jako dodatek do codziennego stroju. Z uwagi na odpowiednią szerokość i sztywność może być wykorzystany jako pas do noszenia kabury i ładownic.
Wykonany z wyselekcjonowanej skóry bydlęcej. Pasek został uszyty z dwóch warstw naturalnej skóry o ok. 2,2 - 2,3 mm grubości. Obie warstwy skóry zostały ze sobą trwale zszyte, dzięki czemu pasek zyskał grubość ok. 4,5 mm i odpowiednią wytrzymałość oraz sztywność. Wyprofilowany koniec pasa jest łatwy do przekładania przez szlufki spodni i oporządzenia. Końcówka pasa, gdzie mocowana jest klamra jest zapinana na dwie solidne napy. Napy blokują skórzaną szlufkę pasa, dają możliwość jej zdjęcia lub przesunięcia. Dzięki napom możliwa jest również wymiana klamry na inną, o szerokości mocowania 37,5 – 40 mm. Dyskretna klamra została wykonana z metalu. Klamra poddana procesowi fabrycznego starzenia – Stone Washed.
Pasek jest wyposażony w niewidoczną z zewnątrz skrytkę na pieniądze lub inne wartościowe przedmioty. Schowek zmieści złożone banknoty, dokumenty, klucze, biżuterię lub karty SD. Schowek pozwala ukryć cenne przedmioty przed kradzieżą lub pobieżną kontrolą osobistą. Schowek został ukryty od wewnątrz paska. Kieszonka o wymiarach ok. 50 x 3 cm jest zamykana na zamek błyskawiczny.
klasyczny pas skórzany
Made In USA – wysoka jakość
wyselekcjonowana skóra bydlęca
grubość pasa ok. 4,5 mm
schowek na zamek od wewnętrznej strony
wymiary schowka: ok. 50 x 3 cm
klamra z aluminium 60 x 45 mm
metalowa klamra Stone Washed – postarzana
wymiary klamry: ok. 49 x 54 mm
klamra i szlufka mocowane na dwa napy
możliwość odpięcia klamry i przesunięcia szlufki
wyprofilowany koniec pasa
szlufka ze skóry o grubości ok. 2,5 mm
szerokość: ok. 37,5 mm
kolor: Czarny
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.